NOTA
DE
PREMSA
Sabor Salou bat un
èxit absolut i serveix més de 25.000 degustacions
La
fira gastronòmica dobla la xifra de visitants de la primera edició
Salou,
18 de març de 2012.
La segona edició de “Sabor Salou” ha superat amb escreix totes
les expectatives inicials. Així, durant tres dies, -i a l’espera
d’acabar de comptabilitzar les darreres hores- moltíssima
més gent que l’any passat s’han acostat a la fira per gaudir de
l’oferta dels més de 50 estands instal·lats al passeig Jaume I.
Pel que fa al nombre de degustacions aquestes s’eleven fins a les
25.000; doblant les xifres assolides l’any passat quan van
servir-se més de 12.000 degustacions. “Ha passat moltíssima gent
per la fira i els expositors estan contents de la resposta del públic
i de l’elevat ritme de consumicions que s’han servit durant
aquest cap de setmana”, apuntava la regidora de Participació
Ciutadana, Mª José Rodríguez, qui també ha augurat que “creiem
que la fira s’està consolidant i podem parlar ja d’una tercera
edició. Sabor Salou té futur”.
Des
de l’organització de la fira es vol destacar així l’efecte
crida que hi ha hagut amb l’esdeveniment gastronòmic ja que “hem
aconseguit que moltíssima gent de la vora, de Reus, Tarragona,
Cambrils... s’acostés a Salou”, deia Rodríguez; a més de
“sorprendre” a molts visitants que han aprofitat per passar uns
dies a la capital de la Costa Daurada aprofitant que demà dilluns és
festiu a les seves respectives comunitats autònomes.
“Sabor
Salou” és un esdeveniment gratuït obert al públic en general que
pretén promoure la gastronomia, els productes tradicionals i les
denominacions d’origen i de qualitat. Els principals objectius són
crear un producte que contribueixi a la qualitat i a la diversitat de
l’oferta turística del municipi de Salou i posicionar-lo com a
referent del turisme gastronòmic. A més, també s’ha notat un
augment de la demanda en les activitats complementàries de tastos de
vins, olis, caves... a més de l’oferta adreçada a professionals a
la carpa d’entrada a la fira.
Durant
tres dies, els visitants hi han trobat restauradors del municipi i
productes artesanals de poblacions del voltant i d’arreu de
Catalunya; han degustat la seva gastronomia; adquirit productes i
participant en diverses activitats. “Sabor Salou” ha comptat amb
San Miguel i Supermercats Michelangelo com a patrocinadors.
Per
a més informació
Tots
aquells mitjans de comunicació interessats en rebre més informació
referent a la segona edició de Sabor Salou podeu contactar amb la
direcció tècnica de l’esdeveniment, trucant al 977 24 44 78 (IMC)
o bé enviant un correu electrònic a info@saborsalou.com
INAGURADA LA SEGONA EDICIÓ DE L'ESDEVENIMENT
"SABOR SALOU"
NOTA DE PRENSA
El president de la Academia Española de
Gastronomía, Rafael Ansón, inaugurarà la segona edició de Sabor Salou
El president de la Academia Española de
Gastronomía, Rafael Ansón, inaugurarà la segona edició de Sabor Salou
Més activitats programades, un espai dedicat als més petits i un important increment en el nombre d’estands consoliden l’esdeveniment Sabor Salou
Enguany, com a novetat, s’han programat diverses activitats per a professionals del sector tals com un taller d’innovació en cocteleria o un altre d’innovació i tradició a la cuina
Salou, 7 de març de 2011- El proper divendres 16 de març a les 6 de la tarda s’inaugurarà la segona edició de l’esdeveniment gastronòmic “Sabor Salou” de la mà de Rafael Ansón, president de la Academia Española de Gastronomía.
Després que en la passada edició fos el xef Sergi Arola l’encarregat de donar el tret de sortida a aquesta iniciativa, enguany Ansón no ha volgut declinar la invitació del consistori i participarà, conjuntament amb Pere Granados, alcalde de Salou, i M. José Rodríguez, regidora adjunta a Participació Ciutadana; així com amb la resta d’autoritats presents en l’acte inaugural d’aquesta segona edició i el posterior recorregut per tots els estands.
Superades totes les expectatives
“Sabor Salou” és un esdeveniment d’accés lliure, obert al públic en general, que pretén promoure la gastronomia, els productes tradicionals i les denominacions d’origen i de qualitat. Els principals objectius són crear un producte que contribueixi a la qualitat i a la diversitat de l’oferta turística del municipi de Salou i posicionar-lo com a referent del turisme gastronòmic.
Yo voy a acudir este finde a Salou Sabor ¡¡¡
ResponderEliminarTu irás Cocinar y Salir ???
Un abrazo.
Gracias por tu comentario CANGREJO GRANDE.
EliminarYo también iré, pero me tendrás que recoger.
Un abrazo.
Gracias por tu visita a mi blog y por quedarte en el, yo también me quedo por aquí, por cierto si te animas estoy de sorteo y me encantaría que participaras, besos
ResponderEliminarGracias por tu comentario SOFIA AURORA.
EliminarNos complace mucho que te quedes. Lo del sorteo lo estudiaremos, pero nos gustan los sorteos y los concursos.
Un abrazo.